måste få mig lite sömn

Klockan är över halv 12 och jag borde sova för länge sen,ska upp före 5 imorgonbitti.Har körlektion och måste hinna med att packa en hel del,stannar i stan imorgon tills lördag.
Gjorde ju min första dag på Lycka på ett tag idag också,nervös var jag som vanligt,men gillar stället så otroligt mycket och människorna där är underbara,så det ska nog bli bra det här.Så ifall ni är sugna är jag där torsdagar och fredagar.
Det har vart en tuff vecka,men mycket nytt och mycket att göra,ska bli skönt med helg,även fast den också innehåller en hel del.

Fredag-körlektion,praktik,sanna,olles.
Lördag-buss hem,klippa på gårdarna,klippa crille,pizza i bagarstugan
Söndag-övning med resten av luciorna 10-15,klippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0