tänk en extra gång på mig imorgon

 

Vädret har så som under hela helgen var riktigt dystert,men tog mig ändå ut på en joggingrunda,skönt!
Har även vart hos mormor och ätit av hennes supergoda mat tillsammans med de vanliga.

Nu sitter jag och gruvar mig inför den kommande veckan.Har mycket att hinna med och mycket att vara nervös inför,känns riktigt jobbigt faktiskt.

Måndag: Skolan börjar.Har kundmottagning.Ska fotograferas och göra inspelningen inför luciaspektaklet.Har därefter sångträning i 2 h och åker sedan hem 21.10 tillsammans med Kristin.

Tisdag: Körlektion 07.20,sedan skola som vanligt.

Onsdag: Halken och plugg av teori.

Torsdag: Praktiken på Lycka börjar.Sångträning hela kvällen.

Fredag: Praktik.Utgång någon?

Lördag: täda på gummiverkstaden.

Söndag: 10-15 sånträning.

Är riktigt gruvsam inför morgondagen eftersom de andra tjejerna är så otroligt duktiga på att sjunga,de flesta har gått någon typ av musiklinje och kan det mesta och där ska jag alltså stå röd som en tomat och hela Skellefteå ska alltså kunna se klippen gång på gång,underhållning på sett och vis.

Sen så är jag som vanligt ruggigt nervös inför praktiken,har ständigt den där stora klumpen i magen.
Mycket händer i veckan och just nu längtar jag bara tills Fredagkväll.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag stannar!!!:D

2011-11-07 @ 21:40:47
URL: http://skoglundjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0