Tisdag

Så som jag skrev igår så är jag nu alltså brunhårig och rätt så ordentligt.
Det blev en impulsgrej,gick till skolan med en tanke om att färga utväxten och bli ännu blondare,men efter att några tyckte att jag istället skulle pröva brunt så föll jag direkt.
Har inte bestämt mig om vad jag tycker,det är så pass ovant.

Vi fick veta att läraren som vi ska ha på eftermiddagen idag är sjuk så ja åker alltså hem med 13.05 bussen,skönt! Tänkte nog att jag kunde fara hem och börja julstöka,blev himla sugen på det.
Senare ikväll ska jag klippa Gördis och den allt för härliga Elias och ska även försöka ta mig ut och springa,måste försöka få bort den olodliga träningsvärk som jag samlade på mig under söndagen träning,det känns verkligen överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0