Tisdag

Steg upp 20 över 5 imorse,lite för tidigt enligt mig.
Hade körlektion och sedan var det körkortsplugg för hela slanten, och jag kan nu sätta en bock för repetitionsfasen.Var förbi Lycka en sväng också,bara för att påminna om att jag kommer på Torsdag.
Just nu sitter jag och lyssnar på Robins ljuva stämma och ska försöka få lite skrivet på globaliseringsarbetet också,men känner att jag faktiskt för en gång skull ligger bra till gällande det,så kan nog ta det lungt ett tag till.

Ikväll har jag inte allt för mycket inplanerat,men ska klippa och springa,kanske skriva lite på ett projekt som vi hållt på med ett tag nu,skulle vara skönt och få även det bortgjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0