måndag

Bik gjorde en kanoninsatts igår och matchen slutade 3-3.
Det blev en lugn dag,övningskörde lite och kvällen avslutades i soffaan framför både Idol och True talant.

Idag är det Måndag vilket betyder att vi har kundpass och till mig kommer Victoria för att få lite färg i håret.
Ska vara snäll med mamma också och följs med ut i skogen för att plocka svamp då jag kommer hem,borde plugga lite också,även ta mig en ordentlig funderare gällande projektarbetet,det borde egentligen redan vara bestämt.Och sen så ska jag hinna med och nervösa ner mig också och göra en tidig kväll,första körlektionen imorgon..

Kommentarer
Postat av: thea

sv; blev riktigt nöjd och det var väldigt trevligt! :) gör du färgningar och sånt också? haha :) funderar nämligen på att tona underhåret (A)

2011-09-19 @ 18:05:41
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0