kör hårt,ha kul,men ta det lungt

Hejsan allihopa!
Just nu inväntar jag bara senare tider så att man får ta och börja göra sig klar,ta en dusch,sätta på sig lite festligare kläder och kleta lite smink på ansiktet.
Kl 6 kommer 3 fina flickor hit och vi ska käka och mysa på och senare ikväll är planerna rätt så oklara än så länge. Allt jag vill just nu är att få ett sms där det står att allt är spikat.
Men jag hoppas på att få umgås med alla fina och jag vet att om det inte blir så är det jag som blir mest besviken,för jag har verkligen längtat och taggat och jag tycker om alla så grymt mycket.

Annars så har jag idag staplat ved så som igår tillsammans med resten av familjen.
Men hörs vi inte innan ikväll så får ni ha en supertrevlig valborgs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0