Egentligen väldigt små bekymmer.

Denna ständiga fråga,vilken färg på håret som man ska ha?
Just nu trivs jag jättebra i mitt mörkbruna,lika bra som jag trivs i det blonda.
Så inför balen,sommaren och allt vad det innebär så har jag bestämt mig för att bli blond.
Jag ser mig lixom fortfarande som blond och vill på det sättet också "känna igen mig" på balkorten.
Jag kommer alltså så som årstiderna,ändra mig lite.Ljus på sommaren och mörk på vintern,då får jag ju därefter hela paketet och behöver alltså inte välja.
Och jag vet att jag kommer måste påbörja processen mot det ljusare väldigt snart för att få det så ljust som jag vill ha det och så att håret hinner vila mellan varje blekningsprocess,men jag gruvar mig inför färgen jag kommer ha mellan varven,men det får vara värt de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0