lite av allt

Sitter på skolan nu,och jag har väl radt i ca 40 min till eftersom jag för en gångs skull är klar med uppgiften. Men eftersom att jag just lämnat in datorn så finns det inget att göra på den här skolan,för det är verkligen så att varenda själ här sitter och stirrar in i skärmarna var eviga rast,eller så är det i alla fall i våran klass. Ikväll är det dags för träning igen,löpning och sen styrka,är faktiskt taggaf,tisdagar är roligast! Annars så sitter jag och längtar till helgen,det ryktas om att mycket fint folk ska ut, vilket inte gör saken sämre! Man märker att slutet börjar närma sig också,det är mycket snack om delprovet,balen och studenten och idag kom äntligen mössorna som vi så fint ska bära under sista dagen som gymnasieelev och sista dagen i skolan för all framtid,helt sjukt vad tiden och alla skolår gått fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0