Framtiden?

Ligger och funderar på det mesta.
Och på 1 h ska jag fara iväg för samling och sen träning i stan.

Imorgon börjar skolan om igen och det är dags för verklighet,jag har haft mitt sista jullov och den sista terminen står på spel.
Just nu längtar jag som aldrig förr till att få komma ut ur skolans värld,men jag vet att de fort kan ändras och att den panik som många redan har kan dyka upp eftersom de inte har några planer eller idéer på vad som ska göras efter allt för många år i skolbänken.

Men jag längtar verkligen ut i världen! Jag längtar efter att få besöka land efter land,upptäcka nya saker och uppleva nya saker,se nya kulturer.Bara njuta på stranden,i polen och på de livliga gatorna.

Och för att göra allt de måste jag såklart jobba för att få in de alla pengar som behövs.Just nu känns den biten tung.Jag kommer att missa mycket nu helgerna framöver, men jag vet att de i slutändan kommer att vara värt det, så jag ska kämpa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0