tors/fre

Imorgon är det äntligen fredag,äntligen!
Då borde motivationen till att jobba imorgon komma automatiskt.
Dagen har gått oförväntat snabbt.
Tränade på tjärnbacka ikväll tillsammans med myggen och såg sedan derbyt mellan Burträsk och Mjövallen,härliga sommarkväll!

Imorgon är det som sagt fredag då,och inte vilken fredag som helst. Tobias och de andra 96:orna går ut 9:an och dom tar där efter det stora klivet upp till gymnasiet. Dom är ju så små,dom borde inte växa upp. Och det känns som att jag bara för någon vecka sedan gick ut 9 med den finaste klassen i historien,en klass som jag saknar något enormt.
Och nu är det allså 3 år sedan! Imorgonkväll för 3 år sedan stod jag alltså i Ljusvattnet och grät som en tok över att jag fick för mig att jag aldrig skulle umgås med folket igen,men fasen vad fel jag hade!
Jag umgås med de fina mer nu än då,mycket mer och det är jag så sjukt glad över.

Glad är jag också över att jag får vara i kyrkan imorgon och se allt,min fina arbetsledare sa att det var mer än okej,så det är klart jag ska dit och se alla fina. Det är så speciellt!
Fredagkvällen är än hyffsat oklar,men det blir antingen bio eller grillning,inte fy skam något av de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0