Style By Us

Det har vart fullt upp som vanligt nu för tiden.
Det var som sagt fest hos Lisa för Ida i fredags,blev inte så mycket festande för min del,utan jag fick istället vara en hjälpande hand,man jag klagar inte.
Det gick istället väldigt bra att stiga upp på lördagen för att hela dagen så som dagen innan hjälpa till inför årets fest,jag hade aldrig förstått hur stor hela grejen var innan jag själv stod där.
30 modeller skulle fixas,lokalen skulle mubleras och jag och Jossan sprang till höger och vänster och fixade med allt möjligt,riktigt kul att få vara en liten del av hela eventet.
Brudarna Moa,Steff pch Sandra har jobbat så jäkla hårt för att det skulle bli så bra som det vart och inte minst med modellerna.Lokalen,ljuset,scenen,sponsringen,sminket,att få ihop allt.Helt otroligt!

Fin fina Moa,fler bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0