min tisdag

Hur har min dag då sett ut?
Den började med sovmorgon,och åkte där efter bil in till stan med Kristin och Jonna.
Rullade permanent och såg en bra film på skolan.
Istället för att åka hem med 16.15 bussen,stannade jag kvar i stan.
Strosade runt i lite affärer,shoppade lite åt mamma,men även till mig själv,och jag som skulle spara pengar..
Det blev skor,tights,nagelack,byxor och 2 t-shirtar, och även biljetten till studentkvällen.
Gick till CK för att se David Lindgren sjunga och sen till Lycka,och jag blir så glad varje gång jag är där.
Rullade mer permanent och tog till sist 21.10 bussen hem,för att direkt svänga förbi Peder för att få någon slags mirakeltejp för benhinnorna.
Nu ska jag sova för att imorgon åka in till stan med 7 bussen och hem med halv 10:an,är ledig,men måste ändå in för att investara i lite hårprylar så som blekning och liknande,och sen förhoppningsvis sola i det fina vädret och samtidigt försöka göra bort lite plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0