RESGALEN!

Jag blir som tokig.
Jag vill alltid resa,när,var och hur spelar ingen roll,jag vill alltid.
Och då även kompisarna börjar ta snacket om det så blir jag eld och lågor och går upp i taket!
Jag taggar varje dag,och lite extra mycket nu, fast än att inget är bestämt.

Jag vill göra det jag i drömmarnas värld vill göra,jag vill göra det jag vet att jag verkligen vill,jag vill leva livet och njuta av varje sekund,borta,långt borta i ett annat land.
Så varför inte passa på,det är den perfekta tiden,för kan ni förstå att jag/ni faktiskt går ut skolan nu,det är bara några veckor kvar.
Så har,bara för någon ynka minut sen bestämt mig för att spara pengar gärnet nu.
I vanliga fall lever jag för att man ska ta vara på nuet och ha roligt,eftersom att man bara lever en gång.
Men nu när jag vet vad jag sparar till så får det fasen vara värt de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0