surt

Spelade div 5 match idag mot Morön city och lyckades vinna med 11-0,det var riktigt kul!
Kom hem och pluggade faktiskt lite.
Och har nu lite senare ikväll försökt mig på en liten joggingrunda,och det känns så jäkla surt att nu när jag äntligen efter många om och men faktiskt har börjat he mig ut på gatorna,att det inte längre går.
Har vart ute och gått eller sprungit varje dag den här veckan,och har som jag nästan alltid gör,känt av benhinnorna ,men idag så gick det inte mer,det sprängde mer än någonsin..
Och det är så tråkigt när man verkligen hittat motivationen och det inte går,så det får blir raska prommisar framöver istället under ett tag.

Imorgon börjar en ny vecka igen,jag hoppas på en bra en!
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Thea

Har du prövat crosstrainer? :) Vet inte hur gymmet i Burträsk har öppet och så, det är ju det som kan vara nackdelen, att det inte är öppet när man kan (och sen är man ju inte ute i det fina vädret...), men jag brukar också ha ont i benhinnor (och även i mina KNÄN, fyyy), men på crosstrainer går det mycket mycket bättre! :) Så om tiden stämmer, så är det ett litet tips :)

2012-05-13 @ 22:08:07
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Felicia

Har också problem med benhinnorna när jag springer men då började jag cykla ist, det ger ju också träning och man kommer ju så mycke längre och fortare fram ;)

2012-05-14 @ 21:43:57
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0