man kan inte ändra på det som en gång var,men med framtiden kan du göra vad du vill

Jag vet ingen som är känsligare än jag.
Jag vet ingen som är mer känslomänniska än jag.
Jag vet ingen som tänker mer än jag.
Och jag vet ingen som saknar som jag.

Jag saknar det som var.
Jag är glad över nu.
Jag är nyfiken på framtiden.

Jag har svårt för att släppa saker och ting, jag ältar och ältar.
Lever i vissa stunder kvar i det som var, medans jag ibland lever i något som jag önskar var mitt nu.
Jag har många tankar och många drömmar.
Jag kan bara göra mitt bästa och jag ska ha kul på vägen.

Och jag ska verkligen börja ta tag i saker och ting och inte bara låta dagarna passera.
Göra det jag mår bra av och verkligen umgås med personer som jag tycker om, för det finns så otroligt många som jag vill och måste försöka ta vara på.




Kommentarer
Postat av: Thea

Du satte ord på mina känslor Erica. Rakt på. Man inser inte vad man har förrän det är försent, så jag vill verkligen ta vara på allt som gör livet bra, här och nu, och allt som kan göra livet ännu bättre i framtiden.

2012-05-02 @ 22:13:04
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0