Tack

Man säger så sällan till människor i sin närhet hur mycket dom betyder, hur stor plats i hjärtat de har och hur mycket man egentligen uppskattar dom.
Många tror jag tar alla i sin närhet för givet medans andra inte vet hur de ska uttrycka sig och visa det.
Jag uppskattar mina nära och kära otroligt mycket,har svårt för att visa de,men skulle kunna skriva oändligt många ord av tacksamhet.
Man får sig ofta en tankeställare och igår här hemma i soffan tillsammans med 4 andra fina människor, fick jag en sån där tanke att fasen vilken tur jag har som bara får vara med.
Jag uppskattar väldigt små saker,vilket jag är väldigt glad över eftersom man då kan bli glad för så väldigt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0