inte olycklig på något sett

Det handlar inte om vem du vill spendera den där fredagskvällen tillsammans med
Det handlar om vem du vill spendera alla söndagskvällar och alla kommande vardagar tillsammans med.
Det handlar inte alltid om spänning,utan också om trygghet.
Det handlar om tillit till varandra.
Det handlar om att vara lyckliga tillsammans.
Det handlar om att kunna vara sig själv.
Det handlar om att kunna bråka för att sedan bli vänner igen.
Det handlar om att kunna anpassa sig.
Det handlar om vem hjärtat slår får.
Det handlar om en känsla, och så mycket mer.

Jag vill veta,jag vill känna det där,någongång.
Men i nuläget så känns det inte som något måste.
Jag har haft och får ibland panik,då jag inser att de flesta i min närhet har någon att luta sig emot och att man står där själv.
Men själv är jag ju faktiskt inte.
Och när jag väl tänker efter så är jag väldigt nöjd med hur det är.
Jag har väl mina dagar,men det har alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0