känslomänniska som jag är

Jag gillar inte att tiden inte är tillräcklig,det är så mycket man vill göra,dagarna går alldeles för fort, lixom klockan springer iväg.Det är så mycket jag vill göra och hinna med och fram för allt så är det så mycket fint folk som jag vill hinna träffa i vardagen. Det är så stor skillnad på nu och hur det var förr. Förr låter som så lång tid tillbaka,men bara för några månader var allt så annorlunda,jag gick i skolan och hade nästan all tid i världen till allt.
Och nu står jobb osv ivägen,samtidigt som jag själv inte tar tag i saker och ting fullt ut.
Jag vet att saker och ting ändras,jag är på väg mot ett "vuxenliv",ett nytt kapitel, och just nu,just idag finns det bara ett ord för det,ångest.
Jag hatar förändring,jag hatar att åldras,jag vill inte bli gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0