då man varken vet ut eller in

Jag har en sådan sjuk ångest och jag måste ta ett beslut snart,men jag kan inte.
Jag vet inte hur jag ska göra kommande säsong, och den tjuvstartar om mindre än 1 vecka.
Jag försöker överväga,tänka i alla banor,men jag kommer ingen vart.
Och det är ett sånt stort beslut för mig,känns som om att det är livsavgörande vilket jag vet att det inte är,men det känns så.
Har spelat sedan jag vart 6 år,alltså i 13 år,tränat vecka efter vecka och planerat ALLT efter hur träningarna och matcherna varit. Har fått vara med om så otroligt mycket,både upp och nedgångar såklart,men om jag nu tänker tillbaka så känns allt som roliga stunder, t om de värsta fyspass där jag klagat tungan av mig.
Och fram för allt så är det alla fina människor som hör fotbollen till som värmer hjärtat så.
Det skulle kännas så tungt att lämna allt de,att lämna den livstil man levt i stort sett hela sitt liv.
Men o andra sidan så vore det skönt att göra vad man vill,ta allt som det kommer och pröva nya saker,men det känns som ett väldigt stort steg.
Jag vet ingenting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0