nu somnar jag

 Sanningar om mig.

1. Har 2 sidor.
- En galen,flamsig,skrattande och busig.
- En lugn,djup,tänkade,känslofreak.

2. Är en som aldrig bryter mot traditioner.Om, så tar det emot som bara den.

3. Är hemkär som ingen annan.

4. Vill inte bli äldre.

5. Oroar mig för allt,tänker för mycket helt enkelt.

6. Älskar allt onyttigt.

7. Ska aldrig flytta från Burträsk.

8. Älskar balader.

9. Tycker om att dansa.

10. Är väldigt blyg, men även väldigt oblyg ibland.

11. Tycker mindre bra om allt för självsäkra människor och dom som lever på att dumgöra andra för att dom själva är så osäkra.

12. Har en jäkla tjurskalle/vinnarskalle.

13. Kommer alltid att älska "mina" hockeygrabbar.

14. Tycker det är fel att alla storstadsklubbar ska ta över allt och förstöra de mindre.

15. Älskar live-musik,älskar musik.

16. Gillar att baka.

17. Älskar killparfym.

18. Bland det bästa jag vet är att prata och skratta.

19. Gillar killar som brinner för det dom håller på med.

20. Älskar min familj och mina vänner.

21. Njuter av livet.

22. skulle kunna komma på hundra till men måste sova.


Kommentarer
Postat av: idass

NR 7, U-N-D-E-R-B-A-R-T erica!

2010-04-15 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0