börja om från början

jag ger bloggandet ett nytt försök, inte för att jag vet om ngn vill läsa, men för att  eeeee.....? aja jag börjar nu iaf, :)

det var iaf julafton igår, vilket innebär julklappar! ( se lista nedan )o julklappar innebär gjädje! jag är supernöjd, tack allesammans!

- 2 st koftor
- 1 tröja
- 2 st sjalar
-  skor (stövlar)
- vantar
-benvärmare
-jeans
-smycken(halsband)
-1500kr
-presentkort
-parfym
-beddsett
-refillkort
-smink
-godis osvosv, allt jag kommer på för tillfället.
                                                    måste tillägga att anton o tobias fick nintendi wii, så farmor hade trevligt o spelade! 

Kommentarer
Postat av: jag ;P

de är ju klar att man vill läsa i din blogg, de är ju super att se vad som händer andra och du skriver så man inte kan sluta att läsa:)

2008-12-27 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0