Ready to go

sparkturen gick bara bra, körde inte över någon.
lillebror anton o mamma följde med,men anton tjura efter halva vägen for att jag tog kort på honom, tala om någon som inte gillar kameran, ingen modell där inte.

men ja smyg tog lite kort iaf,som jag kanske lägger in sen, jag är inte den tekniska typen som vet hur man gör när det buggar o far!

just nu håller jag på att snacka lite med vännen lindahl & favvoEmil, o ska fortsätta med de.

skriver ikv, puss&kram                  


                                              
                                          

Kommentarer
Postat av: Johanna (moster)

Hejsan! Visste inte att du bloggade vad kul=)

Har suttit och läst=) men att du kallar mig moster Johanna känns så gammalt!! Men det får jag väl ta=) Super fint kort på du och Emil !

2008-12-28 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0