sommarn är här,vakna!

jag har inte skrivit här på år & dar.

men som alla läsare vet,är det sommarlov,men vädret är ju inte det bästa.
men har iaf hunnit vara på låmgnäset några gånger iaf,solat spelat volleyboll osv.

Jag & tjejerna följde den årliga "traditionen" och for till kvarnbyn åt god mat & snackade massor av skit, jättetrevligt.
vad mer har jag gjort?, jo just de.Familjen for upp till haparande IKEA shoppade saker till mitt nya rum,sen tog vi en tripp över till findland & sen Luleå där Rudins & Berglunds hade bosatte sej.Sen så har man haft många trevliga kvällar med vännerna tex som när det var btk-svänngen osv,grillning har det också blivit.Emil har det inte blivit så mkt me,eftersom han tillbringar mkt av sommaren i stugan deras,men det är bara att bita ihop,tiden kommer. :)Jag får inte glömma att vi har haft främmande från timmele,borås! trevliga människor, vi lirade fotboll,visade skeå-centrum,for till bersbyn käkade glass & på cafe´ osv.

& lite deprimerad blir man när man tänker på att över halva sommarlovet har gått,skolan kommer snart, allt plugg & all skit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0