Tunisien

ja,nu är vi hemma i kalla Sverige,känns tungt.
tiden där har gått så otroligt jätte snabbt men vi har ändå hunnit med en hel del.Ridit på kamel ute i öde marken,fick lite ont i rumpan,men det var de värt.Vi åkte "soffan" en solig dag, en härlig upplevelse,har nog aldrig skrattat så mycket. :)
solat,badat,shoppat lite,många killar om man kan säga ¨så.Jag har nog aldrig förr vart så poppulär,bliv utbjuden på många drinkar,fick blommor,många fina komentarer osv,klart man blev/blir glad!Kamill kommer jag minnas mest,söt en kille.Vi träffade även några tennisspelare som inte var dumma,rikitgt fina.Har till och med gjort manikyr.

Vädret har vart såder,men har iallafall börjat flagna så de måste ju betyda att det var okej.En underbar resa som jag aldrig kommer glömma,vill tillbaka.,känns dystert att sitta här i de kalla när man kan sitta i tunisiens varma.Men en sak kan jag då lova,jag ska tillbaka innan döden lägger sej!

aja,imorgon är det iallafall examen känns lite konstigt,känns inte alls som sommar,men snart göre väl det fört ja hoppas.

& jag för ju inte glömma att säga att idag fick ja träffa älsklingen min. så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0