kan morgondagen inte hoppas över?

träningen gick bra och pappa och fridas pappa fritte var där och hjälpte oss målvakter,så det var roligt! och det gick väldigt bra!

Jag är äntligen klar med HK arbetet och ni ska få se en bild sen på hur resultatet blev,faktiskt nöjd,jag skulle inte orka ändra på något nu.

Nu ska jag bara sova,en ny dag väntar imorgon tror det kommer bli,eller jag vet att de kommer bli en tung sådan eftersom jag tror det är dags för muntliga nationella i både svenska och engelska,eller ska jag vara ärlig så har jag själv inte hört något,men kompisar har.Och som ni vet hatar jag muntliga grejjer vad det än har att göra med!

hur bra är inte hon!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi du fick in en låt:D

2009-04-22 @ 22:16:55
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi du fick in en låt:D

2009-04-22 @ 22:17:00
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0