lördag

som sagt så hade vi match idag,en match som slutade 0-0,där jag stod i målet hade jag inte alls mycket att göra,så som de kan bli ibland.

efter matchen for vi till morfar och käkade och sen till ica-maxi för att handla,tex saker till middagen som blev tacos,jag fattar inte hur de alltid kan vara lika gott,hur ofta man än äter det så smakar det underbart.

jag drog igång en idé för ett tag sen att vi(jag,anton,tobias och emil) skulle köra klockan,ni vet då man jonglerar.Men jag gav upp lika snabbt,jag är verkligen dålig på det,har något att träna på i sommar.

Nu,ja nu ska jag bara göra mej klar,sen far jag och emil till sanna,lisa skulle nog också dit,får se vad som händer där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0