måndag

då har alltså första dagen gått och det var inte så hemskt,men imorgon då kommer värsta dagen på hela veckan!

istället för att sitta hä borde jag göra klart hk arbetet det ska lämnas in imorgon,jag har framsidan och lite andra små saker kvar,så det känns skönt.

Ikväll är det träning som gäller och jag är verkligen taggad och de är så härligt väder också.Någon som jag är mindre taggad på är so provet på fredag vi har just börjat med samhälls och ska ha prov redan om dagar,ska man måsta stressa sig till döds?

Och eftersom jag fick lite funderingar på hur skotern ser ut så kommer en bild!
inte den nyaste men,duger bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du den var riktg fin!!!!

2009-04-20 @ 22:21:32
Postat av: FRIIIDA

men så fin skoter:D

2009-04-23 @ 19:33:37
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0