mycket trevligheter

dagen har gått snabbt och har varit fullspäckad fram tills nu,

imorse for familjen till granträsk där min mosters pappa har stuga och där var det massor av folk/släkt .Där satt vi på sjön i det fina vädret,körde skoter och en del fiskade.Sen åt vi massor med god mat.

kom hem vid halv 6 och for nästan direkt ut och körde moppe,första gången för i år och det känndes bra,nästan allt för bra.

Efter att jag duschat kom sanna och lisa och dom for hem alldeles nyss,vi snackade en del,såg film och åt chips.

Imorgon ska jag till Bygdsiljum,jag ska åka snowboard,kan ni tro det? ska dit med johanna och david,jag undrar om jag kan ta mej ner för backarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0