stenhård mage

nu är jag hemma borde igentligen sova nu och ladda inför matchen imorgon,ska bli skit kul och jag är redan jätte nervös,men om inte jag släpper in något mål kan vi ju iallafall inte förlora,så jag sattsar på det.

Kvällen har varit väldigt trevlig och har ätit massa gott,bl a hamburgare,kladdkaka,glass,godis osv,erica är proppismättis! Vi såg även talang,visst är det sämre i år,eller är det bara jag som har fått för mej något? men någon som hade hög klass var den blonde lille pojken med trummorna,klockren!

men nu har jag tänkt krypa ner i sängen,känns tomt utan emil,men imorgon då kommer han vara bredvid.

GODNATT!

bättre förr

( tack lova,äntligen kan jag lägga in lite olika klipp! )

Kommentarer
Postat av: felicia

hehe hoppas du ja :):)

vi får väl se sen då;)

2009-04-18 @ 12:39:11
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0