tagga lördag

har just fikat och sitter och skriver på msn med några vänner.

träningen var ganska lugn och gick väl hyffsat hade inte så jätte mycket att göra,så.Men ska iallafall få spela på Lördag då vi möter killarna(94-95) vilket jag inte trodde eftersom jag redan stått.Men de är inget jag bekymmrar mej över,blir kung! bara vi inte förlorar,kan ju inte förlora när emil spelar,aldrig,lär inte slippa höra det då.

Designen på min blogg är ju inte den finaste så funderade på att göra om den,men inte längre,varför ska allt vara så bökigt.Men klart man skulle vilja ha en fin.

kärlek

Kommentarer
Postat av: idaa

Kolla in min blogg du har blivit utmanad ;)

2009-04-15 @ 23:19:38
URL: http://idaasasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0