2 veckor gjorda

Skolan har ju börjat! Och jag går nu på gymnasieskolan John Bauer där jag går frisörprogrammet och just nu trivs jag väldigt bra,men efter de första dagarna lät det väldigt annorlunda.

Den första veckan hade vi nästan bara lära känna varandra lekar och fick information om allting.Sen började allting på riktigt och blev till det bättre.Det som är så speciellt med John Bauer är att man bara har 2 lektioner per dag,väldigt långa lektioner för att hinna klart det man jobbar med och på så sätt så slipper man läxa om man nu inte sover bort lektionerna.

Vi har fått börjat med att klippa t om,de andra klasserna hade tydligen inte fått börjat med det förns att det gått ett halft år eller något liknande,så det är ju en stor bonus! Dator och "klippsett" har vi också fått.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan! Fasiken va kul!! vet inte om du vet, men jag har ju köpt lägenhet på läkarvägen nu. !! Vet inte riktig när jag får den.. men om två veckor kanske...Men där finns det en plats ledig =) Om du vill stanna i stan nånon kväll eller hälsa på !! Kram på dig.

2009-08-29 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0