Bring it to me

har haft en superbra kväll,hoppas alla ni andra också haft de!
som sagt åt vi god mat, o spelade GH, vilket rockade! även fast jag körde på easy o dom andra hard, men vadå? jag vann ju! sen blev det till att se Twilight som även den rockade så otroligt bra! se den!
ännu mer folk kom förbi o skålade vid 12 slaget (lisa,gurre,philip,thea,william,nicke,lena,moa,micke,erica)skål sa alla o det klingade i glasen,sen blev det ut å se på alla fyvärkerier osvosv, de här vart en kort sammanfattnig av hur min kväll sett ut, eller jag glömde berätta om en lek vi lekte alla vi flickor skulle ta på farsornas ben med ögona förbunda o lisat ut vilka ben som tillhörde våran farsas,jag vet skumt.


Kommentarer
Postat av: emma

Låter roligt!

2009-01-01 @ 05:01:58
URL: http://emmagu.blogg.se/
Postat av: theii

najs bild på mej hörredu=D

eller nått..

2009-01-02 @ 13:56:57
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0