the bell ring

jag gav mej själv en spark i röven o tog mej ut för att springa, stålt jag blir över mej själv! :)
sen blev det till att hoppa in i duschen o gensat ut igen för att hålla sanna sällskap till kiosken o deä blev de lite gottigott jag köpte, man kan ju inte gå hela långa vägen till kiosken o inte köpa ngt hallå? det blidde popcorn,cheddar popcorn
för att vara exact :)

nu har jag nyss ringt emil o stört i kalaset eller de har jag väl inte, hyan hade dragit sej undan för att sätta sej vid datorn,busigt! ja det jag skulle komma till var att jag ska dit imorgon, :)


o nu ska jag dra ner umgås med familjen o farmor, o äta mina popcorn! :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0