Real to me

då var det alltså nyårsdagen idag,vilket innebär för er som inte viste att nyårs var igår en mycket lyckad kväll som jag redan har skrivit om, troro jag iaf ;)
idah slog jag mitt rekord på rekord vaknade 25 över 11 helt otroligt vad jag sover mycket nu förtiden, :)

idag har jag det rätt så lungt tills kvart över 3 då jag ska med fotbollslaget o inventera på ica-maxi,de borde kännas tungt men det göre inte, jag har inge bättre att göra idag, varför ska jag sitta med familjen o se,ja vad det nu heter som är den mest ut tråkande filmen jag vet o som går på nyårsdagen o som alltid är varje år o som alltid är samma tid o som alltit, eee jaa.... nu kommer jag inte på något mer




Kommentarer
Postat av: emma

tagga maxi ;)

2009-01-01 @ 14:45:32
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0