varning för känsliga läsare

igår hade jag dubbla träningar som en vanlig måndag o allt slutade 9,O tänkte bra då hinner jag med att plugga,men så var inte fallet ja kom hem halv 11 efter att jag o frida fått babbala av oss rejält,men de var skönt o allt för länge sedan.

under natten hände något väldigt otrevligt o äckligt som inte hänt på flera,flera år! jag spydde för ovanlighetens skull,men vet inte riktigt varför,de kan ju bara inte vara magsjuka för mådde/mår inte dåligt över huvud taget o de var de minsta jag sett.
men är iallafall hemma från skolanj idag för att säkra riskerna.


Kommentarer
Postat av: lissssssssa

not bra :OOOooooo

2009-01-27 @ 08:12:12
Postat av: emmaGu

om du spittar mig blir emma inte glad ;O

2009-01-27 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0