Nu kommer jag börja uppdatera igen!

Vi har haft det jättebra och det har verkligen vart roligt hela tiden,så jag är jätte nöjd!

Vi har shoppat,solat,badad inne & ute,åkt karruseller,hört på bra musik,ätit gott,spelat volleyboll osv.

När vi shoppade hittade jag ett par chinos,skor,bh,trosa och örhängen och allt det här kommer ni inte att få se på bild,men det kommer massor av vad vi gjort istället så jag hoppas inte ni blir besvikna.



Vi for från Piteå igår och därifrån for vi till Buskön där Emils familj har en stuga så vi var där och åt god mat.Alla i familjen for hem därifrån igår kväll men jag stannade kvar och kom hem idag istället för att fira morfar som fyllt år och har även där käkat massa god mat.Idag hos Emil har vi iallafalla hunnit med att paddla kanot,badat bastat osv.Under dagen har vi även hunnit med att hämta min nya säng som står i mitt rum nu.


Kommentarer
Postat av: Frida

tack gumman :) <3, vi som lovat varandra att vi skulle vara med varan och ta igen så mke under denna sommar har det bara blivit en gång av, vi måste hitta på ngt när jag klommer hem :D??<<3<3<3

2009-07-25 @ 00:16:50
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: Anonym

härliga bilder =)

hade ni kul :)?

2009-07-25 @ 13:29:01
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0