ohhhhhhhh

Regnet slapp vi,vilken tur!
Vi höll på med olika aktiviteter tills lunch och efter det blev det glass,3 var fick vi om vi ville!
Sedan skulle vi ut och vara aktiva igen,men jag for till kyrkan med några andra.Jag sjöng men det gick inge bra,min förtjylnig vill inte ge med sig... jag vill över allt annat sjunga imorgon! men som det ligger till just nu blir det inte så.Jag är vill så in i nordens mycket att tårarna aldrig slutar komma.

Det här var alltså sista dagen med klassen,de känns förjävligt rent ut sagt!
Inget känns bra nu men jag hoppas det kommer ändra sig tills imorgon,för då ska man ju på något vis vara glad och känna ja äntligen får vi slippa Björnåkers!,men det gör inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0