stort tack!

jag måste också få säga vilken tur vi hade med vädret,helt kanon! Och tack för alla blommor Familjen,moster,mormor,morfar,farmor,alexander,lova och frida.Har nog över 30 rosor nere i köket!
Jag har också fått en västerbottensring och ett "smycketräd",av mamma och pappa har jag inte fått min present än så det,så det blir spännande!

Jag måste också berätta att jag har höjt mej i 4 ämnen sedan förra terminen,jag höjde mig i spanska,bild,musik och slöjd, så ifall att jag räknat rätt har jag 240 p,jag fattar inte hur det kan stämma,men ska se närmare på det där,nu förstår jag varför jag bara fick g i matte!


Kommentarer
Postat av: FRIIIDA

I will always love you<3 !!!

2009-06-12 @ 17:26:28
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0