you´re the best

Matchen slutade tillslut efter mycket nervositet 2-2 så det var verkligen bra gjort av våran sida,inte för att jag kan skryta över min egen insatts, men lagets! Vi låg under med 0-2 i halvlek,men kunde ändå ta ikapp!

Efter matchen for vi till mormor ock käkade mat och tårta och sen blev det till tjärnbacka där jag har vart hela kvällen!

Halvsjuk har jag också hunnit att bli,nyser om vart annat och halsen värker!

Jag och Emil efter bion! och mina investeringar + underkläder!
                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: lowa :)

gud , dom där hårbanden är så snygga!

2009-06-08 @ 17:19:52
Postat av: lowa :)

gud , dom där hårbanden är så snygga!

2009-06-08 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0