duktigt

Idag har våra klasskläder kommit! äntligen! Dom är inte så speciella,det är bara en vanlig mjukisdress + en t-shirt med ett tryck,ni ska få se dem senare.

Efter skolan idag hade vi träning inför silvercupen som är på Fredag,en cup för skol lag,det var inte alls så serriöst utan vi snackade mest.När jag kom hem gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra,jag for ut och sprang och körde lite styrka efteråt! Jag känner mig så duktig,ska fösöka fortsätta med det här nu,men det får vi väl se hur det går,jag kan iallafall lova att jag ska hålla er uppdaterade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra det Eica! = )

2009-05-13 @ 20:18:26
URL: http://emmagu.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till ;)

2009-05-14 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0