Hemma!

Ja,så sant som rubriken säger! Tyvär,hade gärna velat vara kvar längre!
Vi har haft det jätte bra!

Fösta dagen tog vi det bara lungt ,packade upp och gick och kollade läget på stan och sedan på kvällen spelade vi Lazerdoom och svettades.

I Lördags blev det stan några timmar,och sen Lisseberg till natten.

Söndag,SHOPPING!

Vilket mysig stad Göterborg är! Men mycket folk,nästan för mycket,men blir galen när man går omkring på stan och stöter i folk för varje steg man tar,men fick tag på lite kläder före tålamodet tog slut.Och Lisseberg,vilket ställe! Andra gången jag är där nu,så härligt .Men vågade jag åka allt? nej,hoppade över Frittfall och en stor gunga,som jag tappat namnet på.Men allt annat.

Det här blev en kort sammanfattning av trippen! och det sista jag säger är,vilken klass!
snart far vi
i tåget I väntan på kanonen den jag fagade ur på
hjälp! cooling fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0