nervöööööös

maten var jättegod,så sitter här väldigt mätt,det är inte äns kul.
Sen så har jag även hunnit med att baka negerbollar och knäckkakor som då ska vara till imorgon som är en väldigt späckad dag.

Föst konfrimation kl 11,sen blir det till Emil,och kommer alltså träffa hans nära och kära för första gången,hoppas att jag ändå kan få lite sömn i natt.Sen ska jag hem vid 5 eftersom att pappa ska ha kalas,han fyller igentligen år på Måndag men det passade bättre att fira honom imorgon så det är alltså därför som jag bakat.Och sen på kvällen blir det mys med sanna och ida framför Robinson.Helt okeu dag om du frågar mej.

Nu ska jag gå och se talang,ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0