seriepremiär!

Ska snart fara på möte,ett möte om vilka tider jag ska jobba i sommar och vilken lön jag ska få osv Jag har ju som sagt fått sommarjobb på kommenisterparken så det är det vi ska planera lite inför.

Inte nog med det jag har även fått jobb på fotbolls skolan det är bara 5 dagar men det är alltid något,de sämre är att fotbollskolan går in på veckorna som jag ska vara på kommenisterparken,så vi får se hur det löser sig.

Ikväll är det match också,seriepremiär mot Clemens,jag är jättenervös men förhoppningsvis så kommer det att gå bra!
jag ska kila nu,så ha en bra dag!

10 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Lowa

AAAAAAAH!!! Bara så lite?! :O jädrar så kul!

2009-05-11 @ 07:57:16
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0