välkommen åter

Det har vart en lugn men nervös dag!
Det ända jag gjort är att tränat inför att jag skulle uppträda inför skolan,som jag och flera andra gjorde sista timmen.Det är verkligen sjukt jobbigt före,men jag tycker nästa det är värt det efter åt.
Det gick bra faktiskt,men fast jag har uppträtt förr minskar inte nervositeten ett dugg....

Det kommer nog in en liten inspelning sen,förmodligen blir det när jag kommer hem från Göteborg,det här är sista inlägget jag skriver,men hoppas ni fortsätter besöka mig när jag kommer hem,alltså på Söndag!

Nu ska jag packa in allt i resväskan,och sen ikväll före jag far ska jag även hinna med att spela match!

Ha det så bra!!

( emil,jag kommer sakna dej )

Kommentarer
Postat av: MichaelaJohansson

Ni var jättebra ! Grattis :)

2009-05-20 @ 22:33:11
URL: http://elasegnablogg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0