det är inte lätt när det är svårt

Nu är jag hemma och ute regnar det,tragiskt! Hade tänk fara ut ocg gå efter midagen så hoppas det slutar snart.som ni kanske märker så han jag med halv 3 utan att stressa vi fick sluta tidigare och hoppas vi kommer att få göra det varje gång,jag tror det ser rätt ljust ut.

På skolan har vi satt igång med kärlekstema och då läste vi olika ordspråk och dom här fastnade jag för:

Den som älskat kan ej glömma.
Den som glömt,ej älskat har.
Den som glömde visste ej vad kärlek var.


Välj din hustru mera med öronen än med ögonen.


Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sig vandra utanför, va hurtig du e!:)

2009-09-22 @ 18:23:46
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0