Jag älskar/älskade verkligen dej

Då har jag äntligen bestämt vad som ska bli av kvällen! Jag ska hänga med Ida,Ida och Sanna,vi ska väl se någon film,snacka och bara ha det bra! Hoppas bara jag blir på bättre humör.



Allt jag har i hjärnan är emil,jobbigt värre,men han är världsklass,en toppenkille som jag saknar mer än allt annat! Att Kärleken skulle vara så svår hade jag inte en aning om,men inte häller att den kunde vara så underbar när den väl varade.Men jag är överlycklig över tiden vi fick tillsammans,men att tänka tillbaka på den gör allt så sjukt svårt.

borta med vinden,de gick så snabbt!

Kommentarer
Postat av: Melina

Var stark, jag förstår hur ledsen och hur jobbigt det måste vara. Jag förlorade jonte i 16 timmar och jag grät konstant, till och med i sömnen. Han ändrade sig och det är jag så fruktansvärt glad över. Jag är ledsen för din skull ska du veta.!

2009-09-13 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0