värt att läsa! kärlek=vänner

Jag läste just ett inlägg av Ewelinakarlssonn.blogg.se ,eller det gör jag alltid men det här fastnade jag för :


Inatt drömde jag kanske världens hemskaste dröm, i princip den värsta som finns, och neeeeej det var inte något monster som jagade mig eller liknande. Det var om att linus gjorde slut med mig, och inte nog med det ville han inte prata med mig och han vägrade säga varför. Haha vaknade upp svettig och med tårar i ögonen vid halv åtta och med tanke på min puls och hyperventilering kände jag att något himla somna om var det iiiiinte snack om. Kan väl bara säga att jag tycker så jäääävla synd om er som blir dumpade och fortfarande älskar en person men inte får något svar från personen i fråga, det är väl ungefär det värsta som kan hända.. Jag är en sån som alltid vill att "vi" ska göra slut, varken han eller jag, utan VI. Man ska komma överens om det är värt att bryta upp allt, hur man kan/skulle ha gjort det bättre, vad man ska tänka på för det är inte rättvist om en enskild person ska lämna allting. För en gång i tiden har man tyckt om varandra, en gång i tiden har man älskat varandra så djupt att man valt att vara tillsammans och spendera dagar och kanske nätter hos varandra. Så ja, om någon kille just nu läser detta och funderar, du ska bannemig prata igenom det med din flickvän innan ni tar något beslut;-) Och ja, det finns undantag, om man hatar och blir äcklad av personen man är tillsammans med men den vill bara pussas och vara på en hela tiden så ja, då finns det inte så mycket val haha:p


Det värsta som skulle kunna hända har redan hänt mig,och det hände snart för en månad sen,Emil sa att han inte älskade mig längre! och ingen som som inte har vart med om det kan nog inte förstå hur jobbigt det är.Jag hoppas verkligen att vi kommer kunna vara bra kompisar även fast det är tufft i början,det måste bli så.

Så som evelina skrev, man har älskat varandra en gång,man har haft varandra på hjärnan hela tiden osv,så jag hoppas verkligen att du emil inte bara skiter i allt,för det skulle betyda så mycket.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Någonting klokt!

Never regret something that once made you smile!

2009-09-16 @ 12:11:45
URL: http://emmagu.blogg.se/
Postat av: Lowa

kan förstå det... :(

2009-09-16 @ 14:29:15
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: E

Men lilla vän=/ Ja som jag skrev i texten, jag tycker så förbaaaannat synd om dig. Jag har alltså aldrig varit med om det(om man inte räknar med drömmar haha;-)), men det har självklart varit upp och ner mellan mig och linus. Har man aldrig haft något bråk i förhållandet kan jag nästan lova att då spenderar man antingen för lite/ingen tid med varandra eller så älskar man inte varandra.



Egentligen är jag fel person att säga "Du är stark, du klarar det här! Tiden läker alla sår!" eftersom jag för det första inte känner dig så väl och för det andra har jag aldrig gått igenom det själv...

Just nu kan jag säga att jag aaaaldrig skulle klara av att bli lämnad, linus är mitt liv och hela mitt hjärta. Fast när man väl sitter där dumpad har man inte så mycket till val, man måste helt enkelt gå vidare.



Men jag HOPPAS av hela mitt hjärta att du är stark och kan gå vidare, och jag hoppas att tiden läker alla sår:-)

2009-09-16 @ 17:59:25
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är en kille, och vi brukar ju nog inte så ofta räknas som "känsliga"(vilket jag tycker är fel) för den här texten tog verkligen på mej. Den får en att tänka till och tänka tillbaka på de förhållanden man haft och hur dom slutade och det känns inte bra. Men man klarar sig ju alltid, tillslut blir det bra och det vill jag att du ska tänka på.

2009-09-16 @ 21:53:27
Postat av: lisa

en kille med huvet på skaft,

erica du vet att vi alltid finns här för dej!

2009-09-17 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0