försöker kämpa på

Idag har vi haft egen hårvård på skolan och jag har fixat till utväxten och gjort en svart-blå effekt i underhåret och blev riktigt nöjd nu är det bara klippningen kvar som får göras i slutet av veckan,det är mycket som behövs tas bort,men kommer verkligen inte ta bort så mycket.

Har haft träning också,en lugn,så jag följde med sanna runt sundet,vilket känns underbart nu! Så nu sitter jag här med en kopp té,inte för att jag tycker det är gott,men bara för att,och ingen panik över att jag måste lägga mig har jag inte heller,börjar kvart i 1 imorgon,men måste tyvär åka in med 10 över 10 ändå.Kanske kolla på vad jag önskar mig ocv,det börjar inte vara så länge kvar!


Kommentarer
Postat av: Louice

så söt bild:D!

2010-09-02 @ 22:52:22
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0