1, Om mig

Jag föddes och fick namnet Ida Anna Erica Holmberg.Var en pratglad,rund och goo prick som växte upp och hade en bra uppväxt med isladan som mitt andra hem.

Jag växte upp och nu står jag här.Är 17 år och bor nu som då i Burträsk i samma röda hus på parkvägen 5.

Jag är en tjej som så många andra är blyg till en början vad det gäller att träffa nya människor men när det gått en tid släpper jag verkligen loss och kan vara hur pratsam,jävlig,busig och hur galen som helst,och tas ofta för att vara väldigt snäll.Jag är väldigt djup av mig och tänker alldeles för mycket,älskar att prata känslor osv,så jag sammanfattar det hela till att jag är en känslomänniska som kan grina åt allt och vad vissa tycker är ingenting.

Tjurig och vinnarskalle är också 2 ord som beskriver mig bra.

Sportintresserad har jag vart sedan jag var liten och har hållt på med längdskidor,hockey,violflickorna,badminton och fotboll,men det ända som gäller nu är fotboll,men kollar otroligt mycket på hockey!,vinterns höjdpunkt! Älskar spännande matcher som avgörs i sista sekund,då halsen för länge sen redan gett upp.

Mysiga kvällar med vännerna och härliga prommenader gillar jag också och även att baka och att sjunga.

Jag är en sådan där person som tycker att traditioner ska följas till punkt och pricka från år till år och skulle lika gärna kunna vara med familjen och alla andra familjer på nyår bara för att det alltid har vart så.På julafton och julen gäller samma sak, får jag inte min chokladkalender och inte mina 2 paket i julstrumpan som hänger på dörren på julaftonsmorgonen blir jag riktigt besviken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0