2, min första kärlek

Bobby gillade jag väldigt länge och vet inte hur många gånger jag egentligen frågade chans på honom? Men det är alldeles för långt tillbaka i tiden.

Emil var min första kärlek och vi blev tillsammans 27/10- 07,jag gick i 8:an och han 7:an.Vi träffades hos Frida för första gången och av vad jag hade hört så gillade jag inte honom för fem öre,var riktigt emot honom.Men efter den dagen började vi ändå sms:a och sms:en ledde till att vi träffades gång på gång och till slut tog han min hand.

Vi hade det verkligen upp och ner,bra och mindre bra stunder tillsammans så som alla andra har det och vi höll ihop i 22 månader så vi har en del minnen tillammans.

Idag har vi inte alls någon vidare bra kontakt men vi kan absolut prata när vi träffas men vi har helt enkelt vuxit ifrån varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0